Dreptul Muncii

Recuperare Drepturi Salariale

Asistam soluționarea conflictelor dintre salariat și angajator generate de întarzieri sau neplăți ale salariului lunar.

Accidente de Muncă

Reprezentare și asistare în cadrul evenimentelor produse în timpul procesului de muncă.

Contestarea Deciziei de Pensie

Reprezentarea și asistarea în fața instanței în cazul în care se dorește contestarea deciziei de pensionare.

Concediere Abuzivă

În cazul unei concedieri abuzive, unul din avocații noștri vă poate oferi consultanță cu privire la situație și vă poate sfătui care sunt drepturile dumneavoastră.

Avocat Dreptul Muncii

Asistare și reprezentare în orice problemă cu referire la dreptul muncii începând de la încheierea contractului de muncă și până la desfacerea lui.

Un management responsabil se bazează pe departamentul de resurse umane în găsirea soluțiilor optime în vederea ocupării locurilor de muncă în societate. Pentru desfășurarea activității într-un mod cât mai eficient o societate trebuie să fie în permanență actualizată din punct de vedere al legislației muncii.

Expertiza noastră acoperă problemele referitoare la obligațiile născute din raporturile de muncă:

• asistență în negocierea contractului de muncă
  • redacatare de notificări, acorduri și contracte individuale de muncă
  • elaborare regulament intern, contract colectiv de muncă, alte regulamente și politici interne ale societății
  • elaborare documentație privind politica de confidențialitate cu privire la angajați și sistem de pontaj
  • cercetare disciplinară
  • procedura privind transferul de angajați în caz de reorganizare a societății
  • asistare și reprezentare în fața Inspectoratului Teritorial de Muncă
  • plângeri contravenționale ITM
  • asistare și reprezentare în litigii de muncă având ca obiect desfacere contract individual de muncă, răspundere patrimonială, răspundere contravențională, precum și răspunderea penală a angajatului
Aveți nevoie de ajutor?

Telefon +40 740 492 998