Obținerea autorizațiilor, atestărilor sau a certificărilor necesare derulării afacerii

Procesul obținerii unor autorizații, atestate sau certificate în vederea desfășurării activității poate fi obositor pentru un administrator sau o persoană care face parte din organul de conducere a societății, prin urmare, angajarea unui expert în domeniu servește la eficientizarea procesului și vă oferă un sentiment sporit de siguranță prin evitarea unor eventuale neplăceri de natură litigioasă.

Echipa de avocați din Cluj Blaj Law este mereu la curent cu schimbările legislative și vă poate asigura asistența juridică necesară întocmirii actelor procedurale pentru desfășurarea afacerii dumneavoastră.

Vezi și alte servicii

Dreptul imigrării

Asigurăm consultanță și reprezentare în tot ceea ce ține de imigrare în România -  intrarea și șederea legală a cetățenilor străini pe teritoriul României. În...

citește mai mult

Drept imobiliar

În cazul în care urmărești să achiziționezi, să vinzi, să construiești sau să închiriezi un imobil, echipa noastră este pregătită să te asiste în fiecare etapă,...

citește mai mult

Criptomonede

Criptomonedele pecum Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Uniswap (UNI), Ripple (XRP), Polkadots (DOT), dar și NFT-urile, adică jetoanele non-fungibile,...

citește mai mult