Înființare SRL Cluj | Înființare PFA Cluj | Modificare Firmă/PFA
100% Online, prin Avocat

Înființarea unei firme cu ajutorul unui avocat îți asigură acuratețea întocmirii documentației precum și
adaptarea ei în funcție de obiectul de activitate al firmei. Preluăm întreg procesul de pregătire a documentației,
oferind asistență și reprezentare completă în relația cu Registrul Comerțului.

Modul nostru de lucru

Am făcut procesul de colaborare cât mai simplu pentru tine.
Indiferent de specificul situației tale, înțelegi tot ce trebuie să știi.

Echipa noastră de avocați specializați în drept societar și comercial

oferă asistență la fiecare pas în activități ce implică înregistrarea sau modificarea unei firme.

Activitatea comercială pe care dorești să o începi poate implica o multitudine

de particularități legale, care pot fi înțelese mult mai ușor prin apelarea la un avocat.

După înființarea firmei, primești și un ghid conceput de avocații noștri cu informații esențiale pentru desfășurarea afacerii tale.

Pasul 1

 

 Trimiți datele online în formularul prestabilit. Te asistăm pe parcurs, cu fiecare document necesar.

Pasul 2

Noi verificăm datele, întocmim documentația și depunem dosarul la Registrul Comerțului.

Ne asigurăm că toate cererile vor fi soluționate fără mențiuni și păstrăm constant legătura cu tine.

Pasul 3

 

Primești certificatele firmei online în câteva zile, împreună cu ghidul conceput de avocații noștri.

Înființare firmă Cluj/Înființare PFA Cluj

Înființare SRL Cluj

 

    • Întocmirea documentației de către avocat și depunerea dosarului de înregistrare la Registrul Comerțului
    • Asistență la fiecare pas
    • Comunicarea actelor firmei online, în câteva zile

Alege

Înființare PFA Cluj

 

    • Întocmirea documentației de către avocat și depunerea dosarului de înregistrare la Registrul Comerțului
    • Asistență la fiecare pas
    • Comunicarea actelor firmei online, în câteva zile

Alege

După înființarea firmei, primești și un ghid conceput de avocații noștri cu informații esențiale pentru desfășurarea afacerii tale.

Modificare SRL Cluj

Modificare CAEN principal

 

Alege

Modificare sediu social

 

Alege

Prelungire sediu social

 

Alege

Dizolvare și lichidare


Alege

Suspendare activitate firmă


Alege

Reluare activitate firmă


Alege

Cesiune părți sociale


Alege

Majorare capital social


Alege

Modificare administrator


Alege

Deschidere sediu secundar


Alege

Radiere sediu secundar


Alege

Modificare PFA Cluj

Adăugare cod
CAEN


Alege

Schimbare sediu
profesional


Alege

Modificare obiect
de activitate


Alege

Prelungire valabilitate
act sediu profesional


Alege

Reluare activitate
PFA


Alege

Suspendare activitate
PFA

 

Alege

Radiere PFA


Alege

Nesigur? Vezi ce spun și alți clienți despre experiența lor cu cabinetul de avocatură Blaj Law

Strada Nicolae Balcescu 25, Cluj-Napoca

Înființează o firmă cu un avocat 100% online

Completează formularul de mai jos, dă-ne câteva detalii despre situația ta, iar un membru al echipei Blaj Law te va contacta în cel mai scurt timp.

 

 

 

 

    Nume și prenume*

    Număr de telefon*

    E-mail*

    Selectează serviciu avocatură*

    Dă-ne câteva detalii despre cazul tău (opțional)

    Încarcă fișiere relevante (opțional)

    Întrebări frecvente

    Explorează mai jos răspunsurile la cele mai comune întrebări primite de cabinetul de avocatură din Cluj.

    Ce documente sunt necesare pentru deschiderea unei firme?

    În cazul unui SRL, în general, este nevoie doar de cărțile de identitate ale asociaților și administratorilor societății. Este important să aveți însă, o situație clară în ceea ce privește sediul social ce urmează a fi stabilit, și anume: fie un act de proprietate, fie un contract de închiriere sau de comodat al spațiului, sau orice alt act care atestă dreptul de folosință al imobilului; după caz, acest act poate fi întocmit de avocații noștri în baza cărților de identitate ale părților. În situații excepționale, mai pot fi necesare acordurile din partea asociației de proprietari și a vecinilor în eventualitatea exercitării activității, în mod fizic, la sediu.

    În cazul unui PFA este necesar și actul care face dovada pregătirii profesionale sau, în lipsa acestuia, dovada experienței profesionale.
    Avocații noștri vor pregăti toată documentația în baza cărților de identitate.

    Este necesară semnătura electronică pentru înființarea firmei online?

    Nu. Obținerea unui certificat calificat de semnătură electronică este util după înființarea unei firme pentru diversele raportări către ANAF precum și efectuarea altor operațiuni, însă acesta nu este obligatoriu la înființarea societății și nu este necesar la semnarea actelor pregătite de avocații noștri.

    Cât durează deschiderea unei firme?

    Durata procesului de înființare este de 3-4 zile lucrătoare de la data depunerii dosarului, în lipsa observațiilor din partea Registrului Comerțului.

    Ce obligații am după înființarea firmei?

    De la data constituirii unei societăți comerciale, în sarcina reprezentanților acesteia revin o serie de obligații care nu se limitează la cele de natură fiscală și țin de cunoașterea cadrului legal aplicabil societăților și ariei de activitate. Obligațiile de bază sunt: deschiderea contului bancar și contractarea unui serviciu de evidență contabilă, precum și utilizarea unor mijloace de facturare a serviciilor prestate. Chiar și în lipsa unei activități efective, raportarea contabila este obligatorie atât timp cât nu se solicită suspendarea activității firmei la Registrul Comerțului. Echipa noastră pune la dispoziție un ghid dedicat cu privire la obligațiile firmei după înființare.

    Am o întrebare care nu este pe această listă. Cu cine discut?
    Tot ce trebuie să faci e să ne trimiți un mesaj sau să ne contactezi telefonic la +40 740 492 998. De asemenea, poți chiar să ne faci o vizită la biroul de avocatură din Cluj-Napoca, str. Nicolae Bălcescu, nr. 25.